Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 27 februari 2013

NP: Kongh "Sole Creation"

...försöker hinna med en recension på den här plattan innan deadline för Werocks månadsrecensioner.
Kongh har med sin tredje giv "Sole Creation" verkligen flyttat fram positionerna, och den fyra låtar långa skivan är något jag hoppas att du inte missat.
På Spotify här, så kan du göra mig sällskap i lyssnandet.
Vill du ha mer läsning idag så rekommenderar jag Veckans Tips med samma band, eller min intervju med huvudfiguren David Johansson!

3 kommentarer:

  1. Ska definitivt lyssna in mig på detta och om det gillas så blir det ett inköp nästa löning. Ser fram emot en fullfjädrad recension.

    SvaraRadera
  2. Christofer -> Ja, det ska du. "The Portals" är en av de bästa låtarna jag hört på....ja...länge. Superlativ utlovas i recensionen!

    SvaraRadera
  3. Riktigt bra platta, fick Vinylen för någon vecka sedan, dock inte hunnit lyssna igenom den helt ännu.

    SvaraRadera