Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 9 december 2011

Recension: Opeth, Arenan 8/12. En sågning!

Igår spelade Opeth på Arenan här i stan.
Laddningen var rätt bra.
Resultatet mindre bra, enligt undertecknad.
Tråkig, rentav, och nu kan du läsa mina tankar om spelningen.
Bilden ovan är stulen av Werockkollegan Karin, som tyckte tvärtom jämfört med undertecknad.
För egen del kanske detta innebar att jag faktiskt gjorde slut med Opeth nu.

Du hittar hela klabbet här. Bara att kasta sig in och ge dina egna tankar!

4 kommentarer:

  1. Bra skrivet - även om jag efter din frustration igår nästan skulle bräka på med okvädningsord för att beskriva det hela :)

    SvaraRadera
  2. Intressant att jag missat skriva ut två ord i min kommentar. "Nästan trodde du skulle..." ska det självklart stå.

    Och ja, var moget av dig att skriva en balanserad sågning istället :)

    SvaraRadera
  3. Usch-det skär alltid i hjärtat när man gör slut med ett favoritband. Jag drabbades av något liknande första gången jag såg Stratovarius.

    SvaraRadera