Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 3 oktober 2011

Semester?

Den här veckan är det tänkt att jag ska ha semester.
Vete fanken hur det blir med det, egentligen.
Jag har slarvat med mitt riktiga jobb. och måste nog kanske bita lite i det sura äpplet någon eller några av de här dagarna.
Till dess tänker jag njuta av skönheterna på bilderna.


Hela bygget hittar du här, med mer detaljer om märken och dylikt.

Mest kan man säga att det ska spelas musik.

Som börjar på M, typ. Mastodon. Machine Head. Till exempel.


Förresten, på tal om ingenting - visste du att denna lilla blogg varit med i tidningen Hifi & Musik? I vad som numera känns som tidernas begynnelse!

Då tror man ju lätt att det har att göra med själva stereo eller musikgrejen, men inte.

Det var när tidningen skulle recensera den här boken...


Annars gillar jag ju ljud och detaljer i lyssning.

Dags kanske att pilla vidare med en eller fler krönikor om ljud.

Om jag nu inte måste jobba. Den risken är tyvärr överhängande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar