Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 31 juli 2011

Hey ho - let's go to Östergötland!





Idag packar jag med familjen och drar söderut. Mellanlandar i Norrköping idag, där hotell och lite strosande väntar, innan morgondagen ska ägnas åt Kolmården.


Vi drar väl lite video på det?


Överst Norrköpings stolthet Marduk som verkligen vet hur man rensar (kolla in livegiven "Warschau"!), och nedan ett band som gör tvärtom. Survivor, "Eye Of The Tiger" passar väl.






Vill du ha mer läsning får du vänta till imorgon. Då ligger en recension laddad, en där jag tar fram motorsågen. Dessutom är det månadsskifte, så Werock laddar på med nya recensioner också. Räcker inte det så kollar du in Pers gästrecension på senast det begav sig för Marduk live i Stockholm.


Vi ses!

6 kommentarer:

  1. Och där fick jag på allvar upp ögonen för Marduk :)

    SvaraRadera
  2. Hör av dig om du vill ses.
    Coolt att du besöker Norrk. btw!

    SvaraRadera
  3. Anonym > Kul, välkommen till galenskapen!

    Grimgoth > Jajamen, här är jag nu! Får nog svårt att ses eftersom det är en family outing, men en annan gång? Å andra sidan bor vi på Elite Plaza, och ryktet säger att det finns en Bishop Arms där. Kan ju tänkas att man hinner smita in där någon gång under kvällen... :-)

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig mini semester i den redan befintliga semestern :)

    SvaraRadera
  5. Kul, även jag bor ju här i stan. Hoppas ni får en kanondag imorron. Nära erat hotell finns skivaffären Vaxkupan väl värt ett besök om du hinner.

    SvaraRadera
  6. Ah!
    Norrköping. Bloggarnas stad (vilket för övrigt blev blottarnas stad i iPhones rättstavning, det tyckte jag var riktigt kul!)!

    Tack för tipset om skivaffär. Tror inte det hinns med denna gång (allt verkar stängt nu på söndagskvällen, och imorron hänger vi väl på låset till Kolmården). Dock, Norrköping var en trevlig stad.
    Vi kommer nog tillbaka!

    SvaraRadera