Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 5 juni 2011

Omröstningen slut - så vad händer i sommar?

För en tid sen undrade jag lite över vad ni läsare ville se under sommarperioden på denna blogg.
Det blev en omröstning av det, och utfallet landade som följer...



  • Dagens Skiva - 4 röster (12%)

  • Fokusera runt festivaler - 4 röster (12%)

  • En titt på klassikerna - 4 röster (12%)

  • Tävlingar och omröstningar - 4 röster (12%)

  • Skivbolagsgenomgång - 2 röster (6%)

  • Spelar ingen roll, jag kommer ändå inte att läsa på sommaren - 1 röst (3%)

  • Spelar ingen roll, jag läser ändå - 5 röster (15%)

  • Färre men längre artiklar - 8 röster (25%)

Hm... okej. Tack för att de flesta (utom en enda!) läser ändå, och i övrigt var det ju jämnt så det förslår. Ganska många vill se färre artiklar och inlägg, men att det ska vara längre saker. Tvekamper, gissar jag, exempelvis.
Så - vad hände då under sommaren på denna site?

Jo, det blir lite fasta avdelningar som bara går under sommaren. Sommarskivan, sommarläsning (med fokus på rock'n'roll förstås!) och en följetång där jag startar på en skiva i samlingen och genom en rocklänk tänker se hur många man kan rada upp innan det tar stopp.
Dessutom ska jag försöka göra som ni vill.

Skriva lite längre artiklar.
Tack för din röst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar