Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 17 juni 2011

Jävlart, vad bra smak ni har!

Den här skivan fanns i potten.
Nevermores bästa. En grym platta.
Hur många bidrag kom då?

0. Zero.
Inget.
Och det måste väl bero på att ni har skivan. Något annat känns obehagligt att tänka på.
Så det är ju bara att gratulera. Jävlart vad bra smak ni har!

Skivan i sig då?
Den åker tillbaka i högen med promoplattor och dubletter som ska tävlas och lottas ut, och får en ny chans senare.
Jo. Jag har en sån hög.
Stay tuned...

10 kommentarer:

  1. Ojdå, det var ju trist, hade jag skickat in så hade jag ju sopat banan med alla :) och jag som gick in med inställningen att ligga lite lågt och låta andra få chansen...hehe

    SvaraRadera
  2. Nevermores bästa? Hmm isf har jag jäkligt dålig smak. Dead heart, Godless och Dreaming krossar ju ändå Enemies totalt.
    Fast jag har ju sjukt dålig smak.... ;-)

    SvaraRadera
  3. Märkligt inlägg. "Nevermores bästa" antyder att Nevermore gjort bra skivor.

    Nog menar du väl "Nevermores minst olyssningsbara"?

    SvaraRadera
  4. Hey! Den ville jag vinna jue! Måste ha missat den satans tävlingen totalt... :P

    SvaraRadera
  5. Andreas och Snusgrop - ni verkar ha diametralt motsatta åsikter om Nevermore.
    Rent objektivt har ni dessutom fel båda två ;-)

    Nevermores bästa skiva är just denna!

    SvaraRadera
  6. Masa och Stones - så kan det gå.
    Men ni får ett nytt försök så småningom!

    SvaraRadera
  7. Inga bidrag alls?
    Wierd!

    Skicka hit den då om du orkar ;)

    SvaraRadera
  8. Mr Chief:
    - Snusgrops kommentar är oläsbar, förstår den ej, så weird är den. Lika weird som den Christer Petterson bild han använder.
    - Jag sträcker mig till att Enemies är så pass bra att den är den näst sämsta. Efter senaste skivan.
    - Fråga: Vad händer med nevermore nu utan Loomis och Van? Hoppas på nytändning men befarar nog nedläggning.

    SvaraRadera
  9. Andreas - Vi kan alltså enas om att senaste plattan är sist i raden av Nevermores skivor. Alltid något...

    Nevermore kommer nog tyvärr att gå i graven. Jag tror Sanctuary återuppstår, att vi får se lite halvhjärtade soloförsök och att det mesta alla inblandade tar sig för blir halvdant. Tyvärr.

    SvaraRadera
  10. Chief
    Tyvärr tror ag nog du har rätt. Det är combon Dane / Loomis / Williams som får allt att blomstra. Warrels soloalbum kändes som Nevermore / Soilwork i lightversion. Och Loomis bara en kaskad av okynnes-gnetade på strängarna.
    Sanctuary kanske kan bli ok, gillade dom då det begav sig, men blir såklart aldrig nevermoreklass.
    Nevermore is nevermore.

    SvaraRadera