Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 2 maj 2011

Fler Werockrecensioner - och tjuvlyssning på nya In Flames-singeln

...i glädjen över att äntligen få dela med mig av mina tankar om Primordials nya mästerverk "Redemption At The Puritan's Hand" så glömde jag ju nästan bort att det släppts en hel del andra recensioner på Werock.
För egen del har jag satt tänderna i progressiva Ginger Trees samt skräckfilmsinsprerade Anima Morte.
Två udda alster, mer än så säger jag inte du får läsa recensionerna för att få veta mer!

Som vanligt har kollegorna trumfat in recensioner av ytterligare fint snitt, så du hittar även texter om Vomitory, Samael och Poisonblack, till exempel.


Och, för dig som vill hålla dig till trygg men ändå ny mark så är det väl värt att notera att det nu finns en 30 sekunders snutt av In Flames kommande singel "Deliver Us" tillgängligt.



Låter väl som väntat, ungefär?




Måndag idag. Ny vecka, nya möjligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar