Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 14 februari 2011

Some pics from Åre

Hemma i vardagen igen, efter en helg med företaget i Åre. Grymt bra väder som ni kan se på bilderna, och fantastiskt före. Fredagen var rätt kall, lördagen var bara skön. Sol, snö...



...och en öl eller två.
After Skin var inte så bra som jag minns den, eller så är det mig det är fel på.
Antagligen det sistnämnda, faktiskt.

För övrigt har jag lyckats boka en riktigt fullsmetad dag med arbete idag, det hade ju varit skönt med lite softare start på veckan - men så kan det ju gå ibland.
Det innebär dock att jag väntar med starten av kvartsfinalerna på Världens Bästa hårdrocksgitarrist till imorgon bitti.
Jag vill kunna lotta dem i lugn och ro, och då skriva lite om de matcher som blir!
Dock - lägg märke till hur tajt det blev till slut mellan Slash och Angus Young. 1 röst skiljer dem åt. 1. Det är hårda bud det. Till slut ska vi dock addera Slash och Dave Mustaine till de sista åtta stränbändarna, och det är ju nu det blir riktigt spännande!

6 kommentarer:

  1. Ååå, vilka härliga bilder! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har tappat tron på hårdrockare. Kai fick tre röster. 3...

    Nej. Jag går över till dansband. Nu!

    8)

    SvaraRadera
  3. Nu ska vi inte överreagera Fredrik. Man kan skämta om mycket, men inte om allt, dansband...

    SvaraRadera
  4. Åt helvete med allt. Greg... Nej. Jag överreagerar inte det minsta. Däremot har jag bevisat framför mig: hårdrockare är idioter.

    SvaraRadera
  5. Det finns olika slags idioter. Hårdrocks-idioter är rätt ok.

    SvaraRadera