Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 26 januari 2011

The Torture Never Stops

Fy fan, idag ska jag till tandläkaren.
Jag har misskött mig under en tid, och nu är det dags att göra en uppgradering. Ser inte fram emot det, speciellt som de har sagt att det här både kommer att göra ont och kosta rätt mycket pengar.

En krona, hette det visst, och i sista sekunden eftersom hela det området mer eller mindre bara består av tillfälliga lagningar där gamla plomber gått sönder.
Usch.

Så, varför inte drämma av en passande låt?

Här har du WASP med den passande låten "The Torture Never Stops". Vill du ha en alternativ tagning så kollar du in Torture Division som varit Veckans Tips. De har gjort en alldeles utmärkt cover på den här låten, och sam vanligt med det bandet så kan du ladda ner den via deras hemsida. Gör det, och lid med mig...


Vill du ha lite läsning istället så är det "som vanligt" Werock som gäller.

Där finns nu en liverecension med Sabaton, samt en intervju med sångaren Joakim Brodén. Är Falugänget inte riktigt din kopp the så kan du istället läsa en intervju med vinnarna av sajtens utmärkelse Årets Svenska Debut, Pray For Locust. Med det gänget kan du också vinna ett signerat ex av skivan "Swarm" likväl som en tröja. Inte illa, inte illa alls.

Tjing så länge. Vi får hoppas på ett återseende, men man vet ju aldrig. Tandläkare kan nog vara knepiga typer...

5 kommentarer:

  1. Du har min sympati. Det senaste som hände för mig var ett jag fick göra två rotfyllningar samtidigt. VIlket inte gjorde något just då, men då tänder dör, då ligger barnafödandet i lä, enligt vetenspaken. (säg det inte till någon som fött barn) (men det är sant) En döende tand gör så att de djur som vi människor testar vansinnet (tortyren) på försökte ta livet av sig).

    Barnafödande är för töntar. Vi tuffingar, vi dödar tänder. :D

    Tandläkaren är i mina ögon något av en gud.

    SvaraRadera
  2. Usch, stackars dig.
    Fredrik: Jag har dragit ur tänder OCH fött barn. Det senare var värre.

    SvaraRadera
  3. Lycka till är allt jag kan säga!

    SvaraRadera
  4. Du som gillar tävlingar, du borde ställa upp i min decadence tävling ;)

    SvaraRadera
  5. Radiogirl: nu sa jag i och för sig inte dra ut en tand, utan: smärtan då en tand dör... ;)

    Där ligger du i lä. 8)

    SvaraRadera