Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 3 december 2010

Dynamo Chapel mot Västerbotten...


...förstås.
Grattis Radiogirl, med denna motivering:

Hallå.....

Dynamo Chapel....tack för tipset!

Jag gjorde som du skrev, stack iväg till spotifty och lyssnade innan jag läste vidare. Tänkte genast på Moneybrother, fast utan Anders Wendins intensitet. Dock bra. Jag gillar sånt här. Jag gillar Springsteen och influenserna som återfinns hos Dynamo Chapel.

Så efter att lyssnat på några låtar läste jag vidare på din blogg..........Skellefteå, oj nästgårds ;) good damn...ja, där ser man vad man har runt kroken....

Jag tar gärna ett ex av skivan. Annars lyssnar jag vidare på spotify :)

Antalet sökande efter denna skiva var dock försvinnande lågt - bara tre intressenter. Tur att denna Veckans Tips blir mer i linje med hårdrock då...

Skivan kommer med Posten till Umeå!



3 kommentarer:

  1. Whooha! Det här gjorde min fredag. Tack så jättemycket!

    SvaraRadera
  2. Hmm, undra just om posten snott skivan, tomt i brevlådan..

    SvaraRadera