Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 16 september 2010

I Backspegeln: Corroded


Ånges stolthet corroded fick en 2:a med viss tvekan om ett högre betyg när den här skivan recenserades. Det var ungefär ett år sen, och nu kan man konstatera följande fakta:
Antal gånger jag spelat den efter recensionen: 0
Antal gånger jag velat spelat den: 0
Antal gånger jag hört inledande "6 Ft of Anger" eller "Time And Again" på radio och tyckt att de är bra: 0
Kort uttryckt... jag vete fanken varför jag balanserade den här skivan på gränsen till en trea. Såhär i efterhand är det inte alls min kopp the, så att säga, och skulle jag betygssätta den nu så blir dte nog en etta, rentav, eller en extremt svag tvåa.
Märkligt, så det kan bli!

2 kommentarer:

  1. Lite märkligt kanske, men det är ju också det som är charmen med din serie I Backspegeln. För övrigt trodde jag Takida var Ånges stolthet...

    SvaraRadera
  2. Hehe.. ja, exakt. Det roligaste för egen del är att jag också blir förvånad ibland.
    Och visst är väl Takida det stora namnet från Ånge, dte har du rätt i! :)

    SvaraRadera