Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 24 augusti 2010

I ramble on...

...som vanligt. Är lite rörigt med förändringar på jobbet samtidigt som familjen ska vara borta en vecka snart, så det blir stökigt i Rebellängelns huvud. Därav såna här inlägg, utan en enda ordning eller... ja, nån större idé. Vi kan väl börja med en bild från lördagens festvärds badrum. Tufft duschdraperi, förstås, men man kan ju undra om han har köpt det eller gjort det själv?

På tal om helgens fest, och nominering till Hårdrockskväll 2011. Fan, jag tror knappt jag fick med en enda av de kategorier jag hade röstat på! Grymt svårt, många av dem, och framförallt tror jag att det är dags för ett inriktningsbeslut. Ska jag spela lite blandat (som vanligt och som blivit fallet under tidigare år), eller ska jag välja bara lite med obskyra saker som jag vet att många av de medverkande inte har hört? Tål att tänkas på. Förslagsvis i Spanien en vecka, ska vi säga med Slayer i lurarna? "Live - Decade Of Agression" gör sig fint i solen med en bärs i näven...

För övrigt är det tisdag idag. Eftersom man dessutom kallar onsdagar för lillelördag borde det vara lillefredag idag. Kan vara värt att tänka på. I alla fall om man jobbar en massa. Som jag. På ett kontor designat av ett geni. Vi har glasväggar till alla konferensrum (utan frostat glas), så alla ser allt som händer, och en enda handikapptoalett på bygget... som ligger på andra våningen... utan hiss. Nä, den som ritade och designade har nog inte jobbat många dagar i verkligheten.

Nä, dags att ta tag i mitt dagjobb. Spelar October Tide för kontorslandskapet (recension på Werock.se till månadsskiftet), men du kan ju alltid roa dig med senaste Black Label Society som nu finns på Spotify. Finfin lyssning, och det säger även röstningen om man kollar den recension jag gjorde förra månadsskiftet!

Auf wiedersehn!

1 kommentar: