Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 13 juni 2010

Slut på helgen

Och den här gången känns det bara bra, faktiskt. Jag är genuint ledssen över att jag var så krasslig att jag missade allt det roliga igår, och idag har jag varit seg som en odöd - men ändå snäppet bättre än min sambo, som fick "spy-och-feber"-racet natten till idag.
Värsta helgen på länge.

Däremot hände lite bra saker på slutet av helgen.
2 mejl damp ner.

Det ena ville ha min åsikt om det här med mosh-pits, och det är i ett sammanhang som är intressant tycker jag. Sladda in hos CrimsonAnna du med och ge din mening.

Det andra är hemligt till imorrn kväl, men så mycket kan jag säga - det rör sig om en gryyyyym tävling. Jag tycker nog att det är det bästa priset den här bloggen skramlat fram hittills!
En enda ledtråd: Danzig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar