Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 27 januari 2010

Onsdagsmix

Detta inlägg blir en liten röra av tankar och saker.
Det är ju onsdag, så "Mest i Spelaren" är uppdaterad. In med ny DVD (enbart möjligt eftersom lille M håller på att skolas in och ger pappa oceaner av tid mitt på dagen) i form av Whitesnake.
Dessutom en av världens absolut bästa konceptplattor, "The Crimson Idol" av W.A.S.P (hur var det nu, Crimson Anna, har du snott ditt nick från den plattan?).

Totalt sett en ganska salig mix.

Dessutom lite andra lyssningsprojekt som jag tills vidare håller lite hemliga.
Projekt för bloggen, samt för Werock. Fortsättning följer...

I ett nedslag i livet konstaterar jag också att det snart är slut på min låååånga pappaledighet.
På måndag börjar allvaret, och för min del har det inneburit en del rent praktiska saker.
För er som inte känner mig IRL så är jag en snubbe (eller, ja, gubbe numera...fan vad fort tiden går...) som svamlar i telefon & bär kostym på dagarna. Över alla tatueringar.
Och, denna utstyrsel har jag inte direkt haft under pappaledigheten - så i måndags var det dags att shoppa lönen. Ja, det var ju ändå den 25:e, varför vila på hanen?
Direkt kan jag konstatera att jag nog INTE skulle kunna jobba i klädbutik.
Inte för själva jobbet, det verkar rätt okej.
Men fy j**ulen vilken usel musik som spelas!!!
Den enda butiken som faktiskt kom undan i mina öron var oväntat nog MQ. De bjöd på bland annat Hellacopters och Foo Fighters, bland all annan smörja.

Så där handlade jag.
Kostym samt skjortor.
Dämn, det är nära nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar