Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 19 januari 2010

Hårda bud

Jävulen, vad jobbigt.
Har just haft en riktigt tung lämning på dagis av ett stycke liten trött kille - och väldigt lite personal pga vab & annat. Dessutom gick de ut med alla barnen, och jag vet inte...det känns inte som nån hit att gå ut med en massa 1-2-åringar i snön med lite personal. Jämmer och elände överallt. Och mitt i det ska man lämna sitt barn och gå.
Tufft.
Riktigt tufft, och jag blir ganska arg.
På att det inte finns personal. På att de går ut ändå. Och inte minst på att jag inte säger något utan bara.. fogar mig.
Vilken jävla mes man är ibland. För att sen bli arg efteråt.

Nu får grannarna sota för det.

I hela radhuslängan ekar "Nightmares Made Flesh" med Bloodbath!

3 kommentarer:

  1. Det är för sådana dagar som metal skapades.

    SvaraRadera
  2. Förresten, för de som undrar - det gick finfint för lille M. Antar att han är betydligt tuffare än sin ganska sjåpiga farsa...

    SvaraRadera