Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 14 december 2009

Sonispherebiljetter

Just nu släpps de, biljetterna till Sonisphere i Stockholm 2010.
Att Iron Maiden headlinar är faktiskt både bra och dåligt.
Bra, för får man se dem är det en garanterad hit.
Dåligt, för helt plötsligt blir det skitsvårt att få tag på biljetter...
Jag ska försöka, men jag kan bara tänka mig vilket kaos som kommer att bli när alla plåtar ska säljas slut på nån timme. Usch...
För övrigt så är det ganska uppkäftigt att boka Heaven & Hell, tycker jag. Ronnie James Dio har ju som bekant magcancer, men jag antar att de räknar med framgångsrik behandling... augusti är ju inte såååå långt bort om man väger in sånt, tycker jag!

3 kommentarer:

  1. ...och snabbare än blixten är allt löst. Biljetter säkrade och klara. Yess! :)

    SvaraRadera
  2. Jävlar vilket tryck det var på sidan, men biljetter fick man tag på i alla fall :D Man kan ju bara inte missa det där!

    SvaraRadera
  3. Som jag misstänkte så finns det fortfarande biljetter kvar... Tur det för jag höll på att glömma bort att de släpptes imorse, eller jag glömde bort tills Sköldan påminde mig...

    SvaraRadera