Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedagen

Imorgon kommer tomten.
Härligt, själv fixade jag faktiskt upp granen redan igår. Och ja, jag hade glömt hur "kul" det är att sätta upp en gran rakt, och sen fixa belysningen... grrr... först en gnutta Frank Sinatra julmusik, sen en gnutta Gorgoroth - annars lurade galenskapen just under ytan... :)

För övrigt har ni kanske märkt att Werock.se ligger nere. DNS/DHCP-problem, vad jag förstår (alltså, att översätta det namnet du skriver in i webläsaren till en ip-adress och de servrar där siten finns). Hoppas bara den kommer upp snart, för jag har en hel del att leverera dit under mellandagarna och början av januari.
Dessutom är väl nedräkningen avseende Sverigetoppen klar nu.
Topp 5 för mig är...

5. In Flames "Reroute to Remain"
4. Opeth "Blackwater Park"
3. Yngwie Malmsteen "Odyssey"
2. At The Gates "Slaughter of the Soul"
1. Opeth "Ghost reveries"

Dubbla Opeth på topp 5, alltså. INte så oväntat dock..
Motiveringar och hela Werocks lista ska jag länka till så fort siten är uppe igen. Go IT-avdelningen! :)

För övrigt blir det lite inlägg under hela julen på den här siten. Förstås. Och en bisarr mängd inlägg under mellandagarna, då kommer massor med "Årets...."
Missa inte det, mellan julskinka, glögg och klappar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar