Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 6 november 2009

Kategori "Bästa Gitarrsoslo"... CHECK!

Javisst, nu börjar det röra på sig.
Trots mitt tidigare rop på hjälp (http://metalyze.blogspot.com/2009/10/hjalp.html) avseende Hårdrockskväll 2010 så har det inte ramlat in tips direkt - men i veckan lossnade första pusselbiten.
Rebellängeln är klar med valet på kategori nr 6 "Bästa Gitarrsolo" är fix och färdigt.
Skönt!

Nu gäller det bara två saker. För det första - hålla fast vid detta val ända till kvällen ifråga (Trettondagsafton!), och för det andra - att hålla valet hemligt för samtliga medverkande.
Det betyder bland annat att det inte blir något avslöjande om vilken låt jag valt här på bloggen.
Retfullt kanske, men är du nyfiken får du helt enkelt hänga med hela vägen till just Trettondagsafton!

6 kommentarer:

  1. Kul med en hårdrocksblogg till. Hittade dig när jag sökte på W.A.S.P

    SvaraRadera
  2. Listan har varit klar länge. Det är bara bäst just nu som jag väntar med tills sista minuten. Slayer, Paradise lost osv har ju släppt nytt under hösten....

    Glöm inte att jag är skyldig öl tills på trettondagen. Det kommer mer info i mellandagarna om detta. =)

    SvaraRadera
  3. Välkommen CrimsonAnna - hoppas du hittar lite bra lösning.
    En nyfiken fråga... är ditt nick taget efter lysande WASP-plattan Crimson Idol?

    SvaraRadera
  4. Jodu, Woan. Det kunde jag ju ha förståt att du skulle ha din platta klar. Speciellt "Bästa Text" som du brände alla dina poäng på...
    Din lilla lurifax!

    Och - SJÄLVKLART glömmer vi inte att du är skyldig öl. Vissa saker faller liksom inte ur minnet, om man säger så... :)

    SvaraRadera
  5. Hehehe. Jag sa aldrig att det skulle bli lätt med bästa text. Men i värsta fall kan du alltid ta en carcass låt...

    "Bloody hypertrophy of papillae spewing urethritis like urticaria
    Septicaemia filled dermis scorched by acidic uric nocturia."

    SvaraRadera
  6. Bästa solo var ju faktiskt den enklaste för mig dock med ett problem, låten kan ju knappast klassas som hårdrock men det struntar jag i:)

    SvaraRadera